Hemma-dag

Hallå, okej nu är det praktiskt taget Lördag, så god morgon (?)

Var hemma från skolan i fredags, hade ont i magen och jag missade antagligen inga livsviktiga lektioner :)
Var ute lite på baksidan med syskonen, kolla tv, snacka skype, spela lite sådära. Ganska så tråkig dag faktiskt.

I morgon kör pappa fem timmars rallyt med sin skrothög. Han skaffade den där rishögen för att kunna köra sönder den på banan, han säger att ha planerat att vinna. Den som kör flest varv på fem timmar vinner, kallas även "demolition rally". Preja varandra.
Min kusin Robin kommer även vara med i samma lag som pappa, skulle egentligen velat kolla men till och med jag tröttnar nog under fem timmar (a) (?)

En bra sak är att man får hjälpa till att pimpa skrothögen, en gammal volvo från slutet av 70-talet.







ps. vill du få din gamla skrothög officiellt pimpad? Ring mig! Priset kan diskuteras.

Ha det bra så länge :)


Kommentarer
Postat av: erica

Sv: inte rädd på det sättet men det var övernaturliga saker och jag börjar typ överanalysera filmen i min gärna och då blire läskigt :P :P

MEN JA! lite rädd, OCH DET STÅR JAG FÖR ;) <3

2011-02-19 @ 00:25:24
URL: http://erican.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0