Huddinge C

Hallå igen! :) Trots att jag inte var 100% i dag så var vi bara tvugna att komma ut och röra på oss! Jag, mamma och Elias åkte och handlade lite i Huddinge C. Inte det första stället man tänker på när man säger "köpa", men det funkade väl sådär :P
Just nu sitter jag i väntan på middag, och GUD vad jag är hungrig, skulle kunna äta en Olifant! Ja, en Olifant, inte en elefant. Någon som sett Sagan om ringen triologin? Ni fattar...

Hur som helst har jag tagit lite bilder på vad jag fick i dag :D


Bilder från i dag:


Min jordgubbs-cheesecake. Låt er inte luras av den gulliga utsidan, den var riktigt maffig och jag klarade bara att käka 2/3 delar. Den får 3 av 5 stjärnor! :)


Fanta in my <3


Mina nya snygga skor! :D Köpta på herr-avdelningen btw.. Ganska imponerande att jag kunde böja mig ner och ta den här bilden på mig själv va? ;)


Lite nya tränings-grejor... :)

Hoppas ni är mätta nu då? För jag är det då inte, jag är svin-hungrig! :)


Kommentarer
Postat av: erica

Sv: Heheh nej men jag slutade för att dag 6 började komma och det var en bild på ditt rum och jag ville ha när jag har mitt nya rum och tänkte börjar för någon dag sen men glömde bort :P



Men oroa dig inte ;) Jag ska börja imorgon igen tror jag! :D <3

2011-02-26 @ 00:19:48
URL: http://erican.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0