Jippie

I morrn har det gåttt två och en halv dag sedan jag visade något symptom på att vara sjuk, det betyder att i morgon får jag gå ut! :D Jag kan få vara normal igen och ha ett bra lov ändå! :D

Eftersom jag inte tagit bilder de senaste dagarna så får ni lite ifrån Måndags och Tisdags, dagarna innan jag blev sjuk!

Bilder från i Måndags och Tisdags:


Emma är intresserad av vad Elin spelar :D fotograf: Ellinor


Gottegris jag är... Berry mix och risifrutti :D fotograf: Ellinor


Vanilj-honung :P fotograf: Ellinor


Erica :D fotograf:Ellinor


Usch för riskaka :P fotograf: Ellinor


Ella ego-pics as usual... ;)


Glada Ella där bak! Jag frös lite om näsan :) Hundpromenad med Molly och Micro!


Synd bara att bilden blev lite grynig, för det var jättefint! :)


Någon mer än jag som vill bort från det här och ha vår nu?!


Elin made me sällskap hem.. Smsar som vanligt :)


Min fina Micro! Han är inte klippt på länge nu för att det är så kallt ute, så såhär lång päls ska han inte ha egentligen :) Men jag borstade hela honom och då blev han såhär fluffig! :D

I morgon är jag bra, och då får världen se upp :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0