Joy ride

Hallå allihopa :) Nu har den slagit till igen, när allt äntligen gått över går mamma och blir sjuk. Hoppas att jag klarar mig nu! Stannar inne i dag bara för att se om jag klarar mig, om jag gör det så ger jag mig ut och är med kompisar i morgon! :D I dag har jag inte gjort något speciellt, var bara ute med Micro en runda på isen :)





Förresten så såg jag en helt stört bra film i går, Joy ride, men även kallad Roadkill:

Det handlar om att två bröder får kontakt med en lastbils-chaffis via radion i bilen. Dem driver lite med honom att dem är tjejer och "stämmer träff" på ett närliggande motell vid motorvägen i rum 17 vid midnatt. Såklart är dem inte där för att möta honom, utan har rummet brevid. 
Rummet dem stämde träff i råkade vara uthyrt till en annan man, och kl 12 hör dem konstiga ljud genom väggen. Dagen efter är polisen vid motellet. Det har skett en "olycka" i rum 17. 
Det dem inte förstod när dem tog kontakt via radion är att dem drev med fel psyco-chaufför. På något sätt verkar han veta var bröderna är, och han är riktigt förbannad. Han vill ha hämnd.

Filmen var riktigt bra, och den får 4/5 stjärnor :) Dessutom älskar jag Steve Zahns porträttering som den äldre brodern Fuller, som åkt in och ut ur fängelset hela sitt liv på grund av bråk.

Måste verkligen ses hörni! Den är inte för blodig för er mesar, bara jättespännande :D


Kommentarer
Postat av: erica

Sv: hahahha kanske det men jag säger att dom funkar :D <3

2011-02-27 @ 23:19:41
URL: http://erican.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0