Now I am home

Hello allihopa :)

Nu är jag hemma som sagt, har varit hos Ellinor och varit ute i snön hela dagen, sen gick vi in och nördade Robot unicorn attack. En sköter hopp-knappen och den andra Attack-knappen :P
Utomhus så var vi "hemliga spioner" och byggde snögrottor vid vägen så ingen såg oss när dem gick förbi :D I morgon ska jag följa med mamma till högskolan, jag vill vara med på en av hennes fysik-föreläsningar :) (ca 3 timmar). Sen efter ska jag nog vara med Nor och Ella.

Bilder från i dag, ute i snön:


Haha Ellinor :D Jag är lite "King-kong inspirerad"


Noor :) www.ellinorsmith.blogg.se


Vår snögrotta :P Båda fick plats




Tittut


Fast det var ganska obekvämt


Så här fin är Ellinor även fast hon är utomhus!


Så här fin är man själv i håret.... Yay..

Det var det för nu!


Kommentarer
Postat av: erica

Onda jävel.. :( Här ligger jag hemmma och har så tråkigt som man kan ha för jag orkar inte göra ett piss och så har ni kul :( PÅ LOVET OCKSÅ, FUCK GUD

2011-02-28 @ 19:16:53
URL: http://erican.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0