Nu!

Nu äntligen kan jag blogga, har oturligt nog inte kunnat gjort det för mitt internet har varit så trögt :(
Nu känner jag mig glad och så igen och det känns som jag har koll på allt inom skolan, och mitt liv utanför för den delen. :) Var lite deppig i slutet av dagen, och mentalt trött. Jag gick hem och tog en tupplur, sedan satte jag i gång med läxorna!
Tack Agge och Ellinor, ni muntrade faktiskt upp mig när vi gjorde sällskap genom skogen! :D
Now I'm back on track och gla'.
Sitter nu och sentimental kollar sommarbilder från landet! VILL HA SOMMAR NU DÖ JÄKLA VINTER! :@
Karate strax nu också, jag bara älskar att träna. Kan nog inte leva utan det!


Micro och jag på landet i Finland, vi är ute och simmar! <3 Vattentät kamera btw.


Elias och jag äter pannkakor i gillestugan. Mommo steker pannkakor över elden. :D

Utsikt från stugan! Maffigt va? :D

Elias skvätter vatten på mig, Micro bara kollar :') Den bjuder jag på!

Sedan har jag 1000 underbara bilder till på landet som jag SKULLE kunna visa, men inte kan.. :(

LÄNGTAR TILL SOMMAREN SOM IN I HELSKOTTA!

ska på träning nu, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0