S N Ö

Hej hallå! :) I dag var jag ute och åkte skidor med min kusin och hans flickvän Sarah :) Hade aldrig åkt långfärdsskidor innan, så jag tyckte att det skulle bli lätt som en plätt, men icke då. Robin och jag försökte tävla lite sådär, som alltid. Tävlingsgenen ligger i släkten, INGEN gillar att förlora. Därav att jag tävlar med min kusin hela tiden. Oftast vinner jag då ;)

Både Sarah och jag är något av nybörjare, men det gick bra ändå. Tävlingarna slutade oftast med att Robin var 100 meter framför mig :) Haha, jag ramlade ganska ofta, oftast när alla de andra hade ryggen emot. Då var det bara att resa sig upp och fortsätta. Men ingen hjälp behövde jag där i allafall! Tog mig upp själv....

Micro stannade hemma hos Mommo under tiden och lekte med Tessa, och sedan när vi åkt skidor fick vi ju bullar och saft av henne och Farfar :) Gooott!

Sarah, Jessica och Jag ska åka pch rida någon gång under sportlovet nu, uppe i Nykvarn kan man tydligen hyra hästar för en dag! Så det ska bli kul :

Tog som vanligt lite bilder i dag, så här kommer dem!

Bilder från i dag, långfärdsskidor på Uttran:


Micro, på väg ut. Hemma hos Mommo :)


Skratta inte, man är inte jättesnygg när man åker skidor :)




Haha, Micro vill springa efter Robin :)


Haha, Sarahs stavar är längre än henne, hur ska det här gå? :P


Robin kämpar!


Lite mer till höger såg man Kalleviken


Landskap :P


Den här Ö:n brukar folk tälta på under sommaren :)

När jag kom hem sen badade jag och sedan skickade mamma ner mig och Elias på "uppdrag konsum". Vilket betyder handla åt henne! Hon har nu lyckats bli sjuk men jag klarade mig. Hoppas inte att kag blir smittad nu igen: Peppar peppar ta i trä :)
Förresten så har jag hittat min nya favoritläsk, den är jättegod! Vira Blåtira heter den, en som fanns när mamma var liten:



och sedan min absoluta favoritgodis i hela universum *trumvirvel*
MELONTUGGIMMI GODISET:



Det är så hiiimla gott och med typ surt pulver i! :D

Ja, nu vet ni!





Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vira blåtira är super god!!!!!!!!!!! :DDDD <3

2011-02-26 @ 16:42:56
URL: http://ellinorsmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0