Seg dag

Tjaba tjena i dag så åkte vi skridskor med klassen, jag är väl lite halvbra på det jag. Efter att ha åkt skridskor var alla jättetrötta och somnade på lektionen: O :P Återigen får bilderna tala för sig själva:

Bilder från i dag:


Kameran laggade lite och Tania blev missbildad. Eller var det kameran? ;O


Påväg till ishallen


fun on tha bus


Hanna: "NÄR JAG BLIR STOR DÅ SKA JAG..!" Jag- "(där går hon i gång igen-suck-)"


Alla köpte läsk efter Skridskorna, jag köpte smoothies.. Jag blev ganska mobbad ;)


Cola-o-mania! Erica! :D


SCHNYGGT


Ella :D


Trött på matten :)


Trött på matten :)


Min plansch på Franskan :)


Snygg väska ;)


Lillasyster :)


Syskon <3

Ciao!


Kommentarer
Postat av: erica

TAACK! Nepp den är min :D <3

2011-02-17 @ 19:39:22
URL: http://erican.webblogg.se/
Postat av: ELLA SÅKLAAAAART

fiint inlägg! :D men jag var sjukt ful... nästa gång får jag bestämma vilka bilder du lägger ut på mej! <3

2011-02-18 @ 17:40:12
URL: http://ilus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0