Sent igen

Det känns som jag har no-life-at vid datan hela lördagen men sanningen är att jag faktiskt hunnit med mycket i dag. Jag har varit ute på långpromenad, tråkat, spelat data, kollat på när Elias spelat data, tråkat, tråkat, tråkat och tråkat och spelat data. Och tråkat, tråkat och spelat lite mer data. Just det, jag har ätit middag också.

Det känns som om jag måste ta tag i saker, men lördag ÄR MIN LEDIGA DAG. Det är den enda dagen i veckan NÄR JAG INTE får PLUGGA. Annars skulle jag gå in i väggen tror jag.

Tania skulle ha tagit hem veckobrevet till mig, men hon GLÖMDE. Kollade hemsidan nu så nu är det lagom stressigt! :O Men det gör inget Tania, stress är bra för hjärtat (not)

Jag är ändå duktig och tog dagens bilder, Mommo och jag gick ute på isen med hundarna, och sedan bjöd hon mig på kakor :) Jag fick även ta med Elias general-hatt hem som han hade glömt. Köpte den i Tyskland.

Bilder från i dag:




Mommo :)

Tessa bessa!

Micro <3



Att göra snöänglar har ingen ålder! :)

Och numera heter jag General Nykänen, mina vänner!

;)

I morrn blir det väl lite inlägg, för morgondagen kommer spenderas till att plugga :)

hööörs!

ps. kommentera mer än gärna!


Kommentarer
Postat av: ELLA SÅKLAAAAART

GOSIGT!

2011-02-19 @ 23:39:29
URL: http://ilus.blogg.se/
Postat av: Hannaaa

Haahaha sötnos! gillar din hatt också ! :D <3

2011-02-20 @ 20:20:12
Postat av: Philippa

HAHA JAAAAAAAAA! :D ♥

2011-02-20 @ 21:39:46
URL: http://phows,blogg.se
Postat av: viviana

Gud vilka härliga bilder, den fösta var jättefin verkligen! :)

2011-02-23 @ 09:17:17
URL: http://vivianas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0