The dentist?

Varför känns det alltid som en dödsdom att gå till tandläkaren? Jag skulle bara gå på rutinkoll, men shit vad jag hatar den där tandläkarstolen?! :O Mina tänder såg brra ut och dem sa att om jag vill hålla det så ska jag börja använda munskölj, och jises säger jag bara: SHIT VAD LISTERINE ÄR STARKT! :O :S Förresten, jag HATAR tv:n tandläkarmottagningen har i taket ovanför stolen. Är det meningen att det ska vara roligare? tss...

Skolan i dag var väl ganska lagom. Inga läxförhör eller sådär. Dessutom hade vi bollekar på gympan, ME LIKE IT BAD :D
Tyvärr så har vi en hel del prov och läxor nästa vecka, så helgen blir inte pluggfri :( Tyvärr!
Någon mer än jag som ska plugga?

Efter tandläkaren så kilade pappa och jag in på Salems grillen och käkade. Jag menar det, maten där är riktigt NASTY. Ät inte där.

Och som vanligt då....

Lite bilder från skolan i dag:


Elin och Emma in the café :D


David och Erik spelar guitar! :D


Lilla ELLINOR :D


Ella alias Ilus är duktig på syslöjd :D


Erica jobbar också på, duuuktigt :D (Hannas rumpa btw)


Hanna jobbade inte på syslöjden, hon tog egopics, gulligt :D


Jag och min BFF, Findus! :D


Musikaliska tjejor! :D


Okej okej okej, BJUDER på den. För er skull. BJUDER.


Ella egopic, as usual :)


Och sen en liten naturbild från påväg hem från skolan :D Segade upp alla människor för att ta den här bilden x)

Ska eventuellt hem till Eka sedan och ha det trevligt och kul med tjejerna. Men det beror på SL och deras busstrafik :D

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Philippa

Hujedamig! För varje bild jag studerade öppnades mina ögon bara större och större, tuuur att du inte la upp bilden på mig. Jag kände på mig hur den skulle finnas under någon bild där, tacktacktack! <3

2011-02-11 @ 23:18:20
URL: http://phows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0