Tja tja bloggen!

Haha, nää inte riktigt min stil va? Tja tja bloggen? Tss... töntigt.. Jaja.
Jag tänkte dela med mig av mitt lilla I-landsproblem med mina kära medmänniskor. Jag har inget att ha på mig i morgon. Bara sommarkläder i hela jäkla garderoben. Så varför kan inte bara sommarn infinna sig nu och anpassa sig till min garderob? :S :)

I dag så var det väl en plain dag? Lektioner och lektioner. +Matteprov. Det gick väl bra, bara bortsett från att jag inte HANN göra klart det på den tiden. Det var jag inte ensam om att protestera mot :)
Oj juste det är ju alla hjärtans dag också!
Som Gustav predikade om, Alla hjärtans dag handlar om närhet. Men jag skulle inte säga att jg kramat fler än vanligt i dag. Jag har blivit rätt dålig på kramar, vet inte varför? :/ :)

Sen det där evenemanget på facebook, alla som gillar/är kär i/i hop med någon ska ha ett hjärta på handen. Okej om du vill skylta med det men det vill inte alla. Man behöver inte ha ett hjärta på handen för att visa det? Kan man inte gå i från dagisnivån och ta tag i det?

Förresten, alla som läser det här. Jag är inte anti-kärleksliv som alla verkat uppfatta mig som. Jag tycker bara inte om att prata om generande saker i stor grupp, och speciellt inte när alla uttrycker sig så rått. Finkänslig, fin i kanten. Jag gillar inte att bli hånad för det. Det är bara jag. Take it or leave it.




Jag är jag, duger det inte så dra åt h******




Kommentarer
Postat av: Hannaaa

Det är bra Elina! :D

ååh taaaack min äännuuu finare vään! :D <3 pusspusssss

2011-02-14 @ 20:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0