Yeah :D

Jag säger bara yeah yeah yeah! Nu kan jag snacka skype och game-a samtidigt! Me is happy :D
Det är helt knasigt, trodde aldrig jag skulle kunna lära mig var alla länder i Europa låg, men nu kan jag det! Nu är det bara huvudstäderna kvar :)
(Makedonien ser ut som en bajskorv.... ;) )
Har råpluggat det ett tag nu, så now I feel good.

I går var Ella och Nor här efter skolan, so leeeeeeet's show you some pictuuuures från skoldagen i går och fritiden:


Elin! :D


Emma vill aldrig vara med på bild! :O



Och vem VILL INTE åka till Malta liksom?! CHECKA DET HÄR!


SÖTA ELLINOR :D


Ella the datanörd! Bortse från mig som städar lådorna i bakgrunden :)


Och kolla mitt FETT NAJSIGA HYPERSPEJSADE SNYGGA COOLA DATABORD! JAG KOMMER ÄGA :)


Jag hatar den här uppstoppade illern, pappa envisas med att ha den på väggen. Creeepyyyy...

CIAO

Kommentarer
Postat av: Hannaaa

Ja, jag får väl göra det! :D <3

2011-02-16 @ 20:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0