Different faces

Okej nu är det så här att jag känner mig tvungen att visa några av mina många och otaliga bilder på olika miner och uttryck som jag använder mig ofta av i vardagen. Skriver också deras användningsområden. Det här bjuder jag på! :)


Sur- används ofta för att uttrycka missnöje och få min vilja igenom.


Överraskad- används ofta när en oväntad händelse inträffar.


BajsnödigMenFörsökerDöljaDetMinen- används när man försöker dölja att man behöver gå på toaletten.


Uttråkad-används för att visa att man är uttråkad.


Normal- En normal alldaglig min som används vardagligen.


Störd- En min som används mer ofta för att visa och varna andra om en allvarlig psykisk störning


Jaha, det var det, hoppas ni lärde er något nödvändigt och viktigt. Och framförallt att ni vet mer om mig. Ciao banana ;)

Kommentarer
Postat av: den glada bajskorven :)

"GILLAR"

2011-01-30 @ 18:50:41
Postat av: Elina

Alltså lol, den glada bajskorven? x)

2011-01-30 @ 19:31:12
URL: http://elinanykanen.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Kuuul du är!! :)<3

2011-01-30 @ 20:00:14
URL: http://ellinorsmith.blogg.se/
Postat av: erica

Ena det var inte jag som skrev "den glada bajskorven" ledsen fel person, kolla ip så ser du det ;)

2011-01-30 @ 20:07:50
URL: http://erican.webblogg.se/
Postat av: Philippa - varning för lång kommentar

Fett gullig du är peelina!

Tack så jättemycket sötnos, och detsamma! Du borde ha den där normala bilden som Facebook-profilbild eller den när ni hade tjejmys och du står mot en spegel som är typ inlägget nedanför.. Du blir ju söt på varenda bild ju! Men tack än en gång, och ja, visst är det snyggt med ringar! Kul att läsa en ny blogg! Kraaam <3

2011-01-30 @ 22:33:44
URL: http://phows.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, finfina bilder där Elina... och fan va smart du e då.."uttråkad min- används för att visa att man är uttråkad" x)

2011-02-01 @ 20:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0