Hej hallå!

Hej hallå det är Elina här, eller ja, vem annars skulle det vara?  ;) Sitter och tittar på VÄRLDENS BÄSTA PROGRAM Legend of the seeker. Love it! (L)
Nu är det reklam, varför finns det reklam egentligen? Jag vet att det är för att sprida sina produkter, sen så finns det ju det där tjafset om att man blir ommedvetet påverkad. Men då måste jag vara RIKTIGT UDDA. Jag blir inte påverkad ett ända skit. Alltså ska jag vilja köpa medel mot fotsvamp när jag inte har det? :S

LOL. I allafall nu börjar mitt program, höööörs! :D

Här är en bild på Ellas spacklade öga. Fråga mig inte varför. Mest random jag kunde hitta...

Kommentarer
Postat av: Torsteinmargit

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-04-13 @ 11:14:16
URL: http://torsteinmargit.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0