Hej

He, jag gillar inte att vara sådär töntig och be om förlåtelse för dålig uppdatering, så det tänker jag inte göra heller. Jag menar bloggningen sker ju på mina villkor? ;)
Haha, men men. Sitter hemma hos Ella och hjälper henne med sin blogg. Ny blogg, samma bloggnamn.. :D Fixat design och så, men den är inte så komplicerad. Mest basic. ;)

Efter skolan gick vi över isen hem till mamma och hämtade Micro (Och Becca hörde oss skrika och sjunga där pinsamt nog.. C:) Hemma hos mamma käkade vi värsta feta mellisen med jordgubbar.. :D


Har även pluggat massor nu. Till svenskaprovet på Torsdag. Kan nu alla nio ordklasserna och vad dem står för, det mest grundläggande. Lär mig resten av grejerna under veckan.



Snokade en bild av ella ur hennes dator. Säkert helt random och tråkigt, men vad gör man när man har bildsvacka för tillfället. Nej vänta tills jag kommer hem så får ni se på bilder! Ciao!

ps. alla stavfel beror på Ellas konstiga tangentbord. Kan inte skriva på det, ha överseende!

Kommentarer
Postat av: erica

Jag försöker göra det så ljust som möjligt men det är ljuset i rummet och allt :) <3

2011-02-01 @ 15:29:13
URL: http://erican.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0