Kusiner

Halli hallå :) Det känns inte direkt som om jag har bloggtorka, tvärtom så har jag blogg-monsun! Blogga är faktiskt himlans kul! Just nu så sitter jag hemma hos pappa, Nea plockade upp mig hemifrån mamma. Hon hade varit på babysim med Emmi. :D
Som sagt fyller Robin 22 år i dag, så jag ska strax gå ner till honom och fira. Men kl. 16.00 kommer mormor hem till mamma så det är bara att åka tillbaka.. Suck.. -.-'
Ledsen allihopa, men glömde min överföringskabel hemma hos mamma då, så jag kan inte ladda upp bilder från den superskojiga gårkvällen.
Ska strax gå en runda på flaten med Nea och Micro, så lilla gubben får springa lite.

När jag ändå håller på ska jag bringa lite klarhet till mig själv och andra, en gång för alla. Så här är alla mina 12kusiner:

Robin
Jessica
Jimmy
Jesper
Natalie
Jonatan
Jesper (inte samma)
Lucas
Matilda
Teodor
Liam
Wilmer

Puuh, tror det var alla. Möjligt att jag glömt någon... :S



Här är jag med Wilmer och Liam sommaren 2010 <3

ciao!



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Va söööta <3 :)

2011-01-30 @ 13:11:25
URL: http://ellinorsmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0