Skolan

God morgon, detta är ett snabbinlägg, min buss mot skolan går om tio minuter! :) Tur att man bor 30 sekunder
från busshållsplatsen, hehe ;)
I gårkväll gjorde jag inte mycket alls, slappade framför tv:n. Mamma och jag checkade lite film. För en gångs skull inte skräckfilm. Men jag älskar skräckfilmer :D
Filmen vi såg hette "Tomorrow when the war began". En australiensk VÄLDIGT välgjord och bra film. Faktiskt bland de bästa jag sett. Och det krävs mycket för att jag ska tycka det.
Nu hinner  jag inte dra igenom handlingen för jag ska till skolan, nu börjar the real life again.. :)


Haha, som ni kanske förstår så driver jag på VARENDA bild, är nästan aldrig seriös. Ni som känner mig förstår mig..

Ciao! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0