Staden

Tjaba tjena, strax drar jag in till stan med Mamma, Elias och Tommy. Stackars Micro, Måzart och Fjodor får tyvärr stanna hemma :/
Jag ska köpa byxor, och något mer. Men framförallt byxor. Jag är en sån där som ständigt går med jeansleggings och leggings bara för att jag aldrig hittar några bra jeans. Dem där jeansen jag köpte här om dagen är för korta. Vilket genidrag va? Se bara, inte speciellt snyggt va? :S


Jag vet att ni avundas min talang i paint ;) .....
Nää bättre kan jag faktiskt!
Nu ska jag bara checka Facebook, sen drar vi! Bloggar senare i dag också :D


Juste har ju facebook i iphone, vad dum jag är!

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0