Tillbaka

Tjaba tjena nu är jag tillbaka hemma hos mamma, det var jätteroligt hemma hos Robin. Jag lekte med Sigge och mina småkusiner. :D Jag hann som sagt gå ett varv runt sjön på isen i dag med Nea, det blir eventuellt en gång till i kväll med Jessica och hennes hund Smilla. :)
Nu har jag även laddat över lite bilder från i dag och i går, så here is tha bildbomb of the day! ;)


Micro på isen i morse :)

Vilka vyer!

Nu lite bilder från kvällen hemma hos Eka:


Erica lokanörden :)

Hanna godisgrisen :)

Random bild ;)

Söta Erica igen ;)

Och lilla Ellinor! :D

Men nu måste jag dra, Mormor och Clas är här och jag ska vara social. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Men gud va liten och ful ja är....... :O <3

2011-01-30 @ 16:50:12
URL: http://ellinorsmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0