En typisk sommardag

Tjenixen gott folk! Förhoppningsvis har ni det gott och är glada eftersom det är sommarlov? Så underbart!

Uppdateringen kommer inte vara den bästa nu under sommarlovet, för dem flesta dagarna är jag borta, ute och badar! Så det är lite svårt sådär ;) I morgon ska vi ut med nya båten, och sen på kvällen får vi besök av mina sysslingar från finland! Eftersom dem inte förstår svenska och jag inte är jätteduktig på att prata finska får jag väl svara på engelska :)

I dag har jag iallafall haft det riktigt superbra! Det har varit riktigt varmt, och Eka och jag bestämde oss för att dra och bada vid dånviken. Väl där är redan Jacke och Agge, så det var skojigt! Emelie kom och hängde med oss ett tag för hon har ju landstället i närheten där, men efter ett tag cyklade jag och Eka hem till mig bara för att bada mer i poolen! Vattnet var sjukt varmt i poolen, 30 grader utan överdrift. Riktigt skönt faktiskt!
Nu kom jag precis hem från Mommo efter att ha varit där och umgåtts lite med en del av släkten. Den är en fördel med att dem närmaste bor brevid varandra!

Träffade också Hanna på parkeringen vid konsum, riktigt roligt att träffa bästa igen! Känns som evigheter :@ Nu sitter jag här vid datorn och ska spela lite, välbehövligt!

EFTERSOM jag inte uppdaterade i går, här kommer lite bilder från i dag & i går :)


Tripp, trapp, trull




Nämen, vem är jättebebisen? ;)


En ledsen Ellinor säger tittut :(


Defekt vid födsel nr 1


Defekt vid födsel nr 2


Kloakråtta :)





Klätterapor (från vänster: Nor, jag och Eka :D)

I dag, två killar som inte gillar att bli fotade:


Agge...-


...-och Jacke


Ekis! :D


Emelie's iPhone-obsessed ;)


Jag är ett geni, jag har uppfunnit ett helt nytt livräddnings-hjälpmedel! Vad tycks?


Erica is Mr. Cool :D






Erica fishface :D


Swimming like a fisk in the water, like a water man. Erica is a fisk fisk!


Vad är det här för sjömonster? Oj det var jag :PPPpPPPPPP


I'm a fisk too :D





Erica: Elina's stupid, throw rockets at her. :)


Jag är glad! :D


Min brillianta livräddningsutrustning igen, Funkar ganska bra va? VAVAVAVAVAVAV?



Det var lite bilder från i går och idag. Får se med uppdateringen i morgon eftersom jag kommer vara upptagen. Mycket bilder lär jag ju ta i stockholms skärgård i allafall! :D

Over and out.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0