I'm having the time of my life!

Tjeniiiixen määääääniiiiiskoooor! Nu var det ett bra tag sedan, men jag har varit totally busy! Kom hem med båten i förrigår efter att ha varit ute i en vecka. Riktigt mysigt faktiskt, kunna leva ett skärgårdsliv men ändå ha tillgång till kök, egen säng, dusch, toalett ja allt sådant som man behöver. Ligga i sin säng och vakna upp till strålande sol och ljudet av vågorna. <3 I love it.

Sen så måste jag ju tillägna ett STOOOOOORT GRATTIS till finaste Hanna!

Jag vill tacka dig för att du ständigt finns där som stöd, och att du alltid är där när man behöver dig. Du hjälper och stöder dina vänner i vått och torrt och det är en av dem finaste egenskaperna en människa kan ha. Tack för att du finns i mitt liv älskade vän ♥



















Ja Hanna, du är en....:





I morgon så åker jag till finland med bästa kusinen Robin, och så Sarah. Elias och Micro också förstås :D Ska bli väldigt kul! På landet i Laukaa/Jyväskylä väntar Mommo, farfar och Tessa. Jag älskar finland, det är det bästa stället på jorden. Kommer hem igen nästa onsdag/torsdag.

Sedan när jag kommer hem kommer det spenderas fem dagar på hemmafronten, och en dag ridning med min kusin och några vänner. Sedan bär det av till Turkiet i en vecka med mamma och lillebruuuur. Gonna be SOOOOFT. #SWAG.

I dag har jag spenderat dagen med att packa. Men jag gick även ner till min kusin och hälsade på deras nya tillskott! Hunden Xacco! Han är en otroligt underbar hane på 8 månader, och Jessica och jag misstänker att han är blandning mellan mastiff, grand danois och labrador! Man ser verkligen dragen!


Lite suddig bild man han är helt underbar! <3 Riktigt stor också!

Just nu sitter jag och väntar på att kusinen min ska komma och knacka på så att vi kan packa in grejerna i bilden, jag längtar något så extremt till landet.


Jag och mina älskade kusiner som små!! (Robin nere till vänster, Jessica högst upp och jag nere till höger)


De ridande kusinerna med putmagar! Jessica och jag :) ♥

Jag tänkte bara visa några bilder från vad jag har hållt på med under tiden jag inte har bloggat :) :


Badat ofc :)


Åkt båt! Woop woop, vilken bild!


Lillesyrra and thaaa dog!


Haha jag ser jättekonstig ut här, men jag tycker den är rolig! Hoppa från båten ftw :)


(Lillebror Edwin :) )


Grillning på båten




Hjälpte till hemma hos mommo under min farbrors överraskningsfest. :) Mina kusiner Liam och Wilmer till höger och mina syskon till vänster :)


Levde rövare på stranden!


Gått ut på promenader med älsklingen :)


Skillnad haha? Emmi och jag :)


Lattjade på båten me lillebror!


Båtliv med lillesyster, ja hela familjen!


Färdades på havet i total storm


Båtsömn är den bästa :)


Hängde med kusinerna på landet på ljusterö!


...och med bästa släkten :D






bråkade med maffian och fick skotthål på bilen


Bjöd släkten på turer






Badade med släkt och vänner på det svenska landet i skärgården :)



Ja, ni ser ju själva hur bra jag har haft det!

Uppdateringen kommer hädanefter stå stilla igen ett tag, jag åker ju till finland! HA DET GÖTT!

www.twitter.com/ElinaNykanen









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0