Tre saker om mig

Hejsan alla nattugglor! Jag tänkte bara dra tre korta fakta om mig, om ni visste det själva eller ej, det märker ni.

1. Jag har underbett- yes, om sanningen ska fram. Men det kanske dem flesta redan visste? Denna bild som jag la in i inlägget innan är ett ganska bra bevis:



2. Jag älskar spel och film!: Detta har nog redan framgått ganska tydligt, men jag är verkligen ett film-freak och en spel-nörd. Jag älskar skräckfilmer, och det är min favoritsysselsättning när jag är ensam hemma! Jag spelar också mycket då, och mitt absoluta favoritspel är Minecraft (:



3. Sporter jag har hållt/håller på med: Just nu är min största passion karate, jag fullkomligt älskar det. Jag älskar känslan av att kunna vara fysiskt överlägsen när det gäller självförsvar. Tyck att jag är konstig, men jag gillar känslan av att komma hem efter en hård träning med skrapmärken, blåmärken och ömma armar och ben. Det visar att jag GJORT någonting. Just nu har karaten däremot sommaruppehåll. Jag har gått på karate i tre år och har för närvarande blått bälte. Skulle ha haft lila nu men jag blev sjuk under graderingen.

Annars har jag gått på simhopp och fotboll. Fotbollen gick jag bara på i två veckor, för det var så satans tråkigt. Usch aldrig igen. Simhoppet gick jag däremot ca 1 och ett halvt år på och det var riktigt kul! Jag brinner fortfarande för simhoppet och skulle verkligen vilja gå på det igen. Men skolan tar upp mycket med tid och jag valde karaten framför simhoppet. Det sög, men simhoppet sitter fortfarande i och jag kan en del trix!

Jag har även gått på simning och det gick jag på i två år, men efter det tappade jag suget. Jag har även gått på agility med min hund i en termin, men sedan tog simhoppet upp tiden.











Min hund Micro är verkligen en naturbegåvning på agility, synd bara att tiden inte räcker till :/

Goood natt! #SleepTight







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0