Blogg-paus

Helloo mina kära vänner där ute som läser detta. Som ni kanske har märkt har min uppdatering stått stilla och varit överlag ganska dålig senaste dagarna.

Detta är ju trots allt min bildblogg, och jag har den för att kunna lägga ut massvis med bilder varje dag. Det var det som var själva grejen. Men eftersom jag nu inte har min iPhone med min grymma/awesome kamera kommer jag inte kunna fota och ladda upp bilder. Detta känns jättetråkigt eftersom jag nu känner för att bildbomba och ta massor av foton mer är någonsin. Med sommaren och allt :(

Jag vet inte när telefonen skickas tillbaka, det kan dröja veckor veckor och veckor.. Ja, jag är jätteledsen för min egen skull :/

Jag kommer då inte blogga lika mycket som vanligt, och vissa dagar kommer det tillochmed kanske stå still. Det blir lite mindre inlägg då och då. Men när iPhonen is back, då ska ni få se på bilder

Peace out!

 


Kommentarer
Postat av: Philippa

Aww, gulleplutt! Tusen tack, du har också väääldigt snygg klädstil! Men mitt ansikte vill aldrig fastna på bild, så jag tror vi skippar det så hoppas jag att du börjar blogga snart istället! Kramis ♥

2011-06-05 @ 00:26:33
URL: http://phows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0