Condemned

Sitter och kollar på en playtrough av spelet Condemned: a criminal orgins. Förlåt, men ett så jävla ballt spel. Jag skulle nog aldrig palla spela det själv, men det är riktigt grymt.

Genomgången som är uppdelad i 4 delar har lagts upp av Bluexephos, alltså The yogscast. Det spelas av Hannah och Simon, riktiga fegisar alltså. Dem skrämmer upp mig med :)P Testa och se på detta helt själv i mörkret nu klockan 01.15. Vilken jäkla människa som helst hoppar ju till för i ******. I like it.

Hörde precis att det fanns Condemned-filmer också? Awesome, ska kollas!

Funderar också på att börja skriva typ minirecensioner av spelen jag klarar av och spelar ut. Precis som jag gör med filmerna jag ser. Det skulle vara coolt va? :D







Spelet och filmen handlar om två helt olika saker, spelet är läskigare. Men filmen ska ändå ses!!

Stay tuned ;)





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0