Dunder och brak

Tjoba! Just nu sitter jag hos Ella, vi kom precis hem från en hundpromenad :) Vi bestämde oss sen för att gå till Mommo och farfar, där båten står just nu. När vi väl kommer dit möts vi av min pappa som står och fixar med båttrailern :)

Vi gick in i båten och tittade, och jag visade Ella runt. Det ska bli så jääääkla mysigt alltså! På torsdag bär det av ner till småland, där en del av släkten är. Och där bli det att fira midsommar! Just nu sitter jag iallafall utanför toalettdörren med datorn i knät, och pratar med Ella som står i duschen :)P



Det var roligt att se Tessa, Micro och Molly leka och komma så bra överens! :D

Status just nu: regnet öser ner och åskan dundrar, MYSIGT på hög nivå :D



Do it now!

www.twitter.com/ElinaNykanen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0