Förmodligen världens bästa sångare

Jag ljög, jag har inte gått och lagt mig än.

Jag sitter inne på youtube och bokstavligen knarkar musikvideos. Jag kollar och lyssnar på speciellt på Greyson Chance. Den här 12 åriga 6:e klassaren är helt otroligt begåvad och fantastisk. Han har en underbar röst med otroliga röstresurser, så tänk när han blir lite äldre? Är det ens möjligt att sjunga bättre?

Jag visste inte att änglarnas röst fanns på jorden.

Den här pojken, han förtjänar att bli stor. Det vore en skam om han inte blev det, han är så äkta. Riktig musik, riktiga instrument, riktig text och riktiga känslor. Förlåt , men det är inte ens i närheten av dagens många urusla och kassa "pop-artister" som får sina röster omgjorda och fejkade i studion. Greyson har live-rösten.

Nu låter jag som en jäkla sångpedagog, men lyssna så får ni höra bara.







Det andra klippet här var live-sänt i januari från Times Square i New York.

Han är helt fucking otrolig, jag tappade i allafall andan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0