Freedag

Hallå gott fooolk! Nu är det officiellt första dagen på sommarlovet! :D I dag blir det återigen bara bad med alla vänner, ska bli myyyycket kul!

Mamma har köpt massor av strandmat, så jag kommer ha med mig en hel resturang i väskan ;)

För att ni ska ha något att se på, här har ni lite bilder från i går vid dånviken. Hoppas inte det gör något att jag lånar dem Julia! :) ♥


Från vänster: Linnea, Jag, Julia, Emelie(?) och Hanna :D


Hannas ROUMPAAAH



:D


Juuump :D (Nea)







Bridge :)


Flyyying ;)


:D ♥


Snygging :D

(y) Hoppas som sagt att du inte har något emot att jag lånar dina bilder Julia :)

Men nu ska jag packa och ta ut hunden, see u later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0