Grattis födelsedagsbarnet!

I dag är det ingen vanlig dag, för idag är den min vän Ellinors födelsedag! Min underbara fina vän här som jag har umgåtts med i evigheter fyller i dag 15 år :D Du ska bara veta några saker Nor: du är otroligt rolig att vara med och får en alltid på gott humör, du ställer alltid upp och lyser upp min tillvaro! Du är bäst Ellinor Smith, jag älskar dig! ♥


Sen att man är såhär supersnygg, det är en annan historia! :)

Men i dag har jag umgåtts lite med vänner. Ungefär till klockan 3 satt jag och spelade, men sen kom Ellinor och knackade på och räddade mig från spelets avgrunder. (Extremt beroendeframkallande.) Vi käkade lite flingor och O'boy, och sen drog vi ut i regnet. Klädda i kängor och gummistövlar, och jackor, gick vi omkring lite under paraplyet. Vi tog oss hem till Eka och drog ut henne, för att sedan gå till parken :) Vi bestämde oss även för att våldgästa Hanna, och dörren öppnades av en pyjamasklädd chipsätare. Haha :)

Efter en stund ute sitter jag nu här igen, och vet inte vad jag ska göra. Seriöst Sverige, var tog solen och sommaren vägen?


Födelsedagsbarnet!


Vi♥Svensk sommar..inte




Hoppa i vattenpölar är ju kul :)


:D









"Titta Mamma, två psykos!"


Förlåt alla bebisar där ute som nu måste gunga på en lerig gunga :/




Eka du och jag, coolast i stan.




That's the way aha aha they do it aha aha


:D


:D




Tja cooling!




Söta Hanna hade det slappt! ♥

Hare gött!













Kommentarer
Postat av: Ellinor

Awww gullig du är älskar dej meeed! <3<3

2011-06-17 @ 20:35:11
URL: http://ellinorsmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0