Småland

Tjenixen!

Nu är jag hemma igen efter två dagar i Småland :) egentligen kom jag hem runt 4 i morse, det har gjort att jag är väldigt trött och inte orkat göra mycket i dag. Ganska otippat har jag faktiskt sett på Paris Hilton's new BFF Dubai i dag. Jag skulle inte våga påstå att jag såg på det för att det var roligt, men det är intressant att se vad pengar kan göra med människor. Hur Paris verkligen kan tro att sann vänskap går att hitta genom ett tvprogram? Man genomskådar det verkligen och ser hur ytligt det är. Hur många det är som bara ställer upp för att bli kända. Stackars människa.. Nej kändisvärlden är nog inget för mig hehe :)

Det var riktigt roligt i Småland, och som vanligt fjantade jag mig med mina kusiner Jonatan, Natalie och Josse. Dem är lite yngre än mig, så jag tog tillfället i akt och berättade några riktigt blodiga och läskiga spökhistorier när det var mörkt ute och runt 12 ;) Gissa om dem blev rädda höhö.. I går så hyrde vi faktiskt en trampbil där nere, ni vet en sån där riktigt stor med 4 sittplatser oh två stycken som trampar? Jag Natta och Jojjo körde den runt hela Oknö, men eftersom man är äldst och dem andra blev trötta så snabbt, gissa vem det var som fick trampa hela vägen då? Jag såklart, och det var inte så lite jobbigt. Man skulle nästan kunnat trott att jag badat efteråt haha :D Förresten så är Smålänska myyyyycket smittsamt, tillochmed jag har dragit på mig en mindre dialekt under dem här två-tre dagarna!

Här är iaf lite bilder från "Småalandd", som dem uttalar det där nere ;)


Skratta inte åt mig,
men jag fick faktiskt en radiostyrd helikopter av pappa. Den är asrolig :D


Lillebror Edwin, och lillkusinen Jesper :)








Ingen midsommar utan brända mandlar, så himlans satan i gatan-gott!


Det här var bara så gulligt så jag var tvungen att fota: Jeppe visar mig sitt nagellack. Gullunge!


Alltså jäklar vilken skärpa iPhone kameran har! Ingen midsommar utan blommor ;)


Haha, Emmi ser lite sur ut, men annars: kolla vilken cool lillesyrra jag har! Bara hänger lite och dricker cola ;)


Kusinen Jojjo aka. Joanatan, och min lilla Micro!


Emmi och kusin Natalie!

Jag vet, jag har många kusiner...




Var jag i himlen? Omnomomnomnomnoooooooooooooooooom!


*Grovt drägel* mhmmmmmmmmmm


går det att flytta den här stenen?




Natalie med det otroligt långa håret!


Jag gillar att hänga, det är coolt. HÄNGA-fattar ni? (Snälla skratta)


Edwin är faktiskt den duktiga fotografen av dena bild :)




Coolast i stan!


Juste, vi var på Öland också. Vid borgholm. Riktigt vackert på Öland :)





Lite suddig, men men.. I morgon får vi se vad som händer, ut vill jag gå i allafall för i dag har varit en riktig slappdag!

Tjaråå














Kommentarer
Postat av: Philippa

Oh, do you? That's really cute by you, thank you very much my dear friend! :D <3

2011-06-26 @ 21:46:47
URL: http://phows.blogg.se/
Postat av: Ellinor

KOSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-06-26 @ 22:35:25
URL: http://ellinorsmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0