I know there's sunshine beyond that rain

Tjabatjena, vet ni vad? NU BLIRE EN BILDBOMB FRÅN I DAG!

Le iPhone 4 is back on track, och jag har fotat en hel del i dag, med hjälp av Hanna såklart!

Jag mötte upp Hanna, Ella, Ellinor och Elin på busshållsplatsen, och det var väldigt kul att äntligen få träffa Elin! En jätteskojig och gullig tjej faktiskt! :D Vi gick ner till parken där vi körde kubb ett tag, men jag sög så hårt så mitt lag förlorade hela tiden, haha x)

Sen kom det lite annat folk, och Hanna och jag drog hem till henne där hon egentligen bara skulle byta byxor, men det blev till att äta mackor och se på tv också ;) Sen så cyklade jag till min lillkusins, Lillebrors och Lillesysters dagis, där vi och familjen skulle grilla. Men vädret blev så dåligt så jag cyklade hem. Väl hemma blev det en gr8 pannkaksmiddag! :D

Här är min dag i bilder!:






Lyckades fånga dem här tre mitt i språng ;)




!♥!


Ellas rouuumpaaah :D


Yay, jag kan stå på hääänder ;)


Hoppbild, från vänster: Nor, Elin och jag :)


Sayyy wuut?


Söta Elin! :D


Men tjaa :D


Ibland undrar jag vad du håller på me Hanna :/ ;)


My name is Bond, James Bond.


Eka är helt galen på att gunga... i babygungan x)


PSYCO.......!


WTF


WHY SO SERIOUS?


brownie :D


 R U TALKING TO ME?!

Haha, driv bilderna där på slutet får ni gratis :)

Have a great night :D












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0