It's over, my last move, is to unfriend you

Innan jag drar i gång med bilder och så ska ni få ett musiktips, återigen en låt av Greyson Chance. Jag kan fortfarande inte smälta vilken otrolig begåvning han har, och jag tycker verkligen att ni ska kolla den här videon :)



I dag har jag varit vid Dånviken hela dagen med Ella, Elin och Nor. Det var jättemysigt, och det var olidligt varmt under dagen så att en simtur passade perfekt :) Jag orkar inte riktigt skriva mer, jag är fortfarande väldigt nedstämd för Smilla även fast jag inte visar det. Jag är fortfarande otroligt arg och ledsen.

Eftersom jag inte har uppdaterat på länge, här är lite bilder från dem senaste tre dagarna:




Elin och Ella :)




Sötaste Verra och Jerry ;) :)




Ellaaa :D






Tha gang!


Jag hittade en badring när vi var och badade :D Jag bara chillade lite ;)


Finaste NOOR!






Ella steker i solen :)


Yeah, this is how I do it! Ella är den mästerliga fotografen :)


från vänster: Elin, Jag, Ella :)


Finaste bilden på Elin! ♥


Nooris! :)


Dem tre sälarna: Ella, Ellinor och Elin ;)

Det var lite bilder från dem senaste tre dagarna. I morgon ska det tydligen regna lite, och jag hoppas det faktiskt. Så att jag kan vara hemma och se på alla skräckfilmer jag laddat ner :)

Elina- over & out










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0