Kommer vara borta i två-tre dagar

Tjena morrs!
 
Bara jag som känner just nu att svenska sommaren är värdelös? Skulle ju egentligen ha åkt och badat i dag, men icke då!
Jag tänkte passa på att säga nu att jag ska till småland i dag, vilket ligger väldigt långt ner södra Sverige för er som inte vet. Men där ska jag i allafall fira midsommar, och kommer då inte ha tillgång till dator på två-tre dagar. Alltså så länge som vi är där. Däremot ska jag ta jättemycket foton så jag kan göra une grande bildbomb när jag kommer hem! :)

I dag har jag inte gjort så mycket jag har packat lite och suttit och fixat med Twitter widgeten som ni ser här på min blogg. Där kommer mina senaste uppdateringar på Twitter vara, och ni som desperat ( ;) ) vill följa mitt äventyr i småland kan skaffa Twitter-account och följa mig där :) Sen så kan ni ju också se det här på bloggen!
Jag kommer ju ha min iPhone med mig på resan, och smart nog har dem en twitter-app till telefon. Så därför är det så bra!

Kommer skriva på engelska för att vara lite internationell, så alla förstår :)


Här har ni twitter-widgeten :) För er som inte har Twitter så rekomenderar jag verkligen det. Det är ett jättelätt sätt att följa ex. sina favoritkändisar, och tro det eller ej: men faktiskt få kontakt med dem. Om man nu vill det.


Men ni får ha en toppen midsommar, det kommer jag ha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0