Min lördag/Tack världens bästa Erica!

Helloo gott folk :)

Nu sitter jag (fortfarande) och ska snart gå upp och äta lunch. Det är ganska skönt att vara ensam hemma.

Mina planer för i dag är inte många eller stora.:



Och förresten, Mommo betyder Farmor på finska. För er som inte förstod. Jag har kallat henne det i hela mitt liv :)

Och sen så måste jag ju få tacka Erica för en asgrym design som hon har gjort till mig, alltså den jag har nu! Jag är troligt nöjd och detta var bättre än jag hade kunnat föreställa mig! :D

Så nu kollar ni in på hennes blogg tycker jag!: www.erican.webblogg.se

www.erican.webblogg.se

www.erican.webblogg.se

www.erican.webblogg.se



and do it NOW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0