New shoes

Hur har ni det denna soliga kväll? Jag har det väldigt bra i allafall! Jag är helt proppmätt efter middagen, och åt precis en tallrik med bananasplit. Nu är det sommar på riktigt alltså :)

Nu ska jag snart se på Quarantine 2, jag såg ju på ettan för ett tag sen. Lite sent jag vet, men filmerna är faktiskt jättebra! Jag älskar ju zombiefilmer, ni vet: I'm the horror-queen ;)



Förresten så fick jag två par nya skor av Mommo i dag bara sådär. Min kusin Jessica och hon hade varit och handlat, och dem köpte till mig :) Jag är riktigt nöjd faktiskt, ett par rosa converse-skor (inte riktiga) och ett par gladiator-sandaler. Just nu har jag ju storlek 41 i skor, men det var precis så att jag fick på mig dessa. Kommer jag få storlek 42?


 
Nice huh? :D



Och jag försökte gosa lite med Fjodor för ett tag sen, men som en kattunge på 6 månader är han otroligt busig och kan inte sitta still. Så jag lyckades inte direkt...





Nu blir det chill och se på film :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0