Oj då!

Hehe, i dag har faktiskt inte orkat uppdatera så mycket :) Har... ja vad har jag gjort i dag? Jag måste tänka lite... Jo juste! Tania kom hem till mig runt klockan 1, och vi hängde lite här hemma sedan var vi med Ella och Eka :)

Efter ett tag cyklade Ella och jag ner till centrum där vi satt i parken ett tag, men såklart så kom ju regnmolnen när vädret varit fint hela dagen så vi fick stress cykla hem. Nu senare har jag varit ute med Hanna, Emma, Nor och Ella men jag drog och var hemma till typ halv tio.

Detta var väl min dag då? :)

I morgon åker jag ner till småland och släkten runt 18.00, men innan det blir det kanske bad med några tjejkompisar? :P Beror på om vädret tillåter.

Status just nu: Ont i nacken efter att ha spelat minecraft i 3 timmar, höhö :)






Fulisar :D







Tvungen att fota den här rosa bilen, för det är inte ofta man ser dem xP


:D




Ellas mögelglass ;)



Dem här bilderna ligger även uppe på fb, det är ett minus att ha både fb och blogg. Det blir "dubbel bilder". Men nu ska jag för en gångs skull gå och lägga mig i tid, god natt! :)







Kommentarer
Postat av: Philippen

Haha va söt du är! Tack så mycket söta rara sak, men jag är påväg att kanske byta blogg och gå ihop med min kompis Saga. Så där kanske jag kan lägga in den isåfall, jag älskar den färgen! Du har också väldigt fin färg tycker jag, somrigt värre! :D <3

2011-06-23 @ 13:32:51
URL: http://phows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0