One day when the sky is falling down

Jag är så otroligt arg och ledsen just nu. Min ilska och min sorg den går inte ens att beskriva i ord.
Jag känner mig tom, samtidigt som jag är väldigt överraskad, hur kunde detta hända? Det är inte mänskligt eller humant. Det går inte att beskriva i ord.

I dag kommer jag nog inte uppdatera något, kanske. Jag känner inte för det.

I dag ska jag ägna min tid åt det som ligger mig varmast om hjärtat. Min hund, min Micro. Inget annat. Micro är min prioritering i dag. Många promenader, duscha honom, leka med honom, borsta honom. I dag blir det kvalitéts tid med min älskling.

Men jag är fortfarande så otroligt arg. Hur kan en människa och ägare tillåta sin hund att göra så mot en annan? IDIOTER.

Vila i frid älskade, finaste och underbaraste Smilla. Jag tänker på dig ♥





Micro och jag kommer sakna dig mer än du tror Smilla.

Ett sådant öde bör ingen få gå till mötes. Vi älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0