Soul

Tjo igen kompiiiiisaaaarchhh!

Bloggningen kommer fortfarande inte ligga på topp, pg.a. brist på telefon/kamera. Men i morgon ska jag få min tilfälliga mobil, en SAMSUNG Soul! (Rosa då, men jag får stå ut!)

Jag är glad att den har touch, och kamera, så det blir nog bilder i allafall! Den är ju inte helt pjåkig om man säger så. Men har man haft Iphone 4 så! Once you go Apple you never go back. Förhoppningsvis får jag tillbaka den snart. Kommer be om lite nummer och ge ut mitt nya då :)


Är den här egentligen HELT fel? :/ :( :)

Säg, vad tycker ni? :D

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Men du kan göra sånna hära inlägg helt lungt alltså! :D <3

2011-06-06 @ 20:40:44
URL: http://ellinorsmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0