Sommaren är tillbaka!

Tjena!

Bara jag som nu märkt att sommaren är tillbaka? Inget att klaga på nu! I dag har kag badat med Ella i poolen hela dagen, 27 grader är inte så dåligt för att vara i vattnet. Vi har tagit massor av undervattensbilder, bara legat och chillat i flytfotöljen med lite dricka, simmat och ja: haft det allmänt bra :D

Nu ska jag snart ta mig ner till mamma för nu byter vi vecka, och där nere ska Ella möta mig så ska vi äta lite glass. Detta är en perfekt sommardag!

Här har ni lite undervattensbilder!

För att ni ska veta vem som är vem: Ella har den blå bikinin och jag har den rosa-orange






Alla dem små flygande sakerna överallt är bubblor :)











Jag och Lillesyrran!












Lillebror :D



Jag skulle vilja visa er mååånga fler bilder, men jag hinner inte för nu ska jag dra!

Status just nu: luktar klor men orkar inte göra något åt det!

TTYL!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0