Wonderful world

Jag hoppas verkligen att alla ni som läser detta är lika glad som jag? :D I dag har verkligen varit en perfekt dag. Chill i skolan med städ och brännboll! Men jag skojar inte, det var så otroligt varmt ute så att alla tog väl i med ca 10%. Jag kände iallafall av min stukning i foten som råkade inträffa för ca en månad sedan. Jäkla piss fot. I bland vill man nästan bara ta en handsåg och såga bort skiten. Yepp!

Dånviken i dag, ja det var helt obeskrivligt mysigt. Jag var väl större delen i vattnet, tillochmed när alla andra solade. Men sån är jag, en fisk! I morgon vill jag jättegärna åka och bada igen, helst tullans hoppklippor. Det är det ultimata. Hör av er om intresse finns!

I morgon kommer klassen hit ner (till centrum) med 08.48 bussen, så jag möter dem. Hem till Anna och grilla i morgon, det ska bli väldigt kul faktiskt! Och tro det eller ej, men jag ska ta med.....*trumvirvel*.... Fläskfilé! :D Yess! Och bearnaise sås... Hahaa call med fat lady!

Men nu har mamma stekt pannkakor, så nu fortsätter min perfect afternoon" See ya :D



Ps. vi har beställt ett tillfälligt kontantkort, så snart får jag min mobil med kamera! Då kommer det foton :) Borde komma vilken dag som helst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0