You make me do my two-step, All day

Tjena mittbena, eller rakbena som en viss Elin säger haha ;)

I dag har jag varit med Ella större delen av dagen. Hon kom hem till mig runt kl 2 och vi tränade ca en timme nere på gymmet. Inte så intensivt men välbehövligt i allafall! Varma och trötta blev vi :) Efter det gick vi upp och badade i poolen, vädret var inte det bästa med sina 12 grader och moln, men vattnet var olagligt skönt med sina 24! Vi tog lite skojiga undervattensbilder med min undervattensdigitalkamera :)

Nu har jag precis kommit innanför dörren efter att ha varit ute på en promenad med kusinen och hundarna. Det blir eventuellt en skräckfilm med Tania i kväll ;) :)

Status just nu: Jag luktar klor! :D

Ni får leva med att några är vända:




Ella is swimming like a fisk in the water, like a water man. FISK FISK


Yes, den här bilden kan ni få skratta åt! :D


Finaste! ♥


My name is Buddah!


:D


Får jag skryta? Jag kan stå på händer, höhö :D


Bubbles!




Sjögurka 1 och sjögurka 2!





För att vara en halvdålig dag,alltså med vädret, tycker jag dessa bilder var väldigt somriga!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0