5 timmars sträckplugg

5 timmars sträckplugg. Är det okej?
Nästan HELA min söndag har gått åt till att plugga till helvetets jäkla hemkunskapsprov. Det är inget fel på det, det är ganska roligt till och med, men jag trodde det skulle vara onsdag och tydligen är det på tisdag. Gjorde klart frågepappret och det blev 9 st A4-sidor. 
Nu känner jag mig ganska säker efter långt arbete, men ska fortsätta plugga i morgon efter skolan. Ska försöka skriva ut mitt bokomslag till min bildläxa, men skrivaren är inte ikopplad *suck*
Ska fixa det nu.
Engelskan ska jag också träna på sista gången nu, men den sitter nog redan.
Sedan får det FANIMEJ vara nog. Det FINNS en morgondag. Detta kommer jag klara med bravur- *peppar peppar*

Det enda jag i stort sett ätit under min pluggtid är en banan och en smoothie, när man kommit in i "plugg-sträckan" vill man inte gärna avbryta för att äta...


Elin skickade bild på pappret via mms :) TACK ELIN :D


Smoothie :)


Lillebror kikade in för att visa mig sin nya jacka :)


Det här omslaget ska jag så prydligt övertäcka; när jag skrivit ut mitt :)

Nu ska jag fortsätta en stund till, sedan blir det duschen och SÄNGEN..




Kommentarer
Postat av: Pppppphhhh

Jo självklart, det går nämligen inte att ha mer än mig... Hörru, jag är såååådär jättesuper nervös över provet! Döda mig <3

2011-03-13 @ 22:23:09
URL: http://phows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0