Damn you reality

Tjaba tjena :) I dag har väl dagen varit ganska så händelselös, okej det är väl i allafall en händelse som har inträffat i dag. Jag var ute i skogen med min kusin och hundarna. Det var mysigt, solen sken och det var ganska varmt. Förhoppningsvis smälter snön nu!

I morgon blir det som sagt ridning, det ser jag fram emot. Och på Måndag börjar skolan, det var på tiden! Känns som en evighet sedan! Jag har ganska så tråkigt och vill träffa alla underbara klasskompisar :)

Har varit ganska nere hela dagen i dag. Kan fortfarande inte sluta tänka på den där drömmen jag hade i natt, och det gör mig ledsen faktiskt!



Ändå ska jag ta mig tid och ge er lite bilder från skogen i dag, bilder på hundarna:













Ska dra och köpa thai-mat nu, hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0