Dead set

Kolla gärna in inlägget innan det här, skrev det för typ 5 minuter sen :D Ska börja kolla på en zombieserie med mamma, den heter dead set.
Det utspelar sig i Storbrittanien, i det engelska Big brother-huset. Medans deltagarna i huset är isolerade sprids ett dödligt virus utanför, och de stackars deltagarna är ovetande. Tiden går och ingen tar kontakt med dem, så dem börjar misstänka att något har hänt.
Gissa om dem blir förvånade och dödsförskräckta när dem kommer ut och märker vad som har hänt? :I

Det är bara det här jag vet, ska bli kul att se. See u later Alligator!


Kommentarer
Postat av: erica

Och jag ska se på ?självaste? bigbrother :D

2011-03-07 @ 21:17:59
URL: http://erican.webblogg.se/
Postat av: Philippa

Hahahahah, jag håller med!! <3

Om du ser det här i skolan, kan du snälla säga till Julia att hon ska ta med svenska analys mallen hem till mig? :D Tack och kramis!

2011-03-08 @ 07:31:12
URL: http://phows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0