Exalterad

Kom precis hem nu från Ellinor där vi har varit och sett på film, vi såg filmen Sahara med A-kändisar såsom Matthew Mcconaughey, Steve Zahn och Penelope Cruz. Riktigt bra faktiskt. Synd som det är så tyckte inte dem andra om den och uppskattade den för den välgjorda film den är :/ Men men, alla kan inte tycka lika :)

Är vädigt exalterad inför nästa helg då jag ska få visa några av kompisarna en av mina absoluta favoritfilmer, Joy ride! :D

Gud den är riktigt grym! Och när jag säger att något är grymt, då är det GRYMT.

Steve Zahn är även med i den filmen, han är en av mina favorit-skådisar! Tröttnar aldrig att kolla på honom eftersom han är så otroligt uttrycksfull i sitt skådespeleri med minerna, och charmerande på ett klumpigt sätt! Haha

Men jag kan inte vänta på att få visa kompisarna den filmen! :)


En scen ur filmen vi såg i kväll, Sahara. Steve Zahn till höger btw. Han hade sin lilla grej att han alltid tappade sin keps. Skojigt!

Ska sova nu, hörs :)

Kommentarer
Postat av: ELLA SÅKLAAAAART

ena face it. FILMEN SÖG.

2011-03-05 @ 16:47:42
URL: http://ilus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0