Fredag

Yaaaayyy yayy freedag! Fredag, och sedan på måndag börjar mina två prao-veckor! :)
Det här kommer bli ganska lugnt, inget stressigt skolarbete. Men jag ska arbeta lite med matten, svenska novellerna och en bokrecension under de två veckorna. Det blir chill!

I dag i skolan var det en ganska så skön stämning. Vi hade inga tråkiga lektioner sådär och allt flöt på. Gympan var riktigt rolig, Emma och jag fick köra hinken och trasan med benen i hopbundna, vilket var riktigt skoj! Men svårt.
I morgon ska jag se filmen "Burried" med vännerna, en psykologisk thriller. Kommer nog vara ganska bra :)

När jag kom hem nu fick jag hjälpa till att städa, för mina kusiner kommer strax: Natalie, Jonatan och Jesper. Vi ska äta middag och ha skoj!
Just nu sitter jag barnvakt åt mina bästa småsyskon och kusinen Liam! Vi kollar lite på Disney channel ;)


Emmi vilar precis intill mig :) med sin monsters inc kudde


Liam (min kusin, längst bort) och Edwin (min lillebror som sitter närmast) sitter och tittar på tv precis bredvid. Haha, Edwin ser ganska ledsen ut, men han gillar inte att bli fotad. Mina gulliga killar som alltid har sina leksaksbilar :)

Och nu mina damer och herrar, det ni alla har väntat på, det stora ögonblicket *trumvirvel*

Bilder från i dag:



Fina Elin med sitt coola pudelhår! :)


Ella pella slangbella :)


Haha, Tania ser så rolig ut! :)


Verra! :)



Haha, det här är väl det jag gör på rasterna :P Som dem flesta kanske har märkt!


Fjörtiws powwweeer Tannzzzz


På slöjden... Bara jag som inte riktigt förstår mig på dessa maskiner..?


Inspirationsbild, cool va? :D


Coola roliga tjejer :) men Emma då, vill du inte vara med på bild? :O


Emma, show ur face! :)


Phows power! Det här ska bli hennes tubtopp om jag inte minns fel? :)


Tittut säger jag!


French lesson! Tania och Hanna :)


Gulliga Emma! :)


Emelie: Jag kan döda dig med min blick! Jojjo: Oj fotar du? Äh vem bryr sig.. Nea: Oj där borta var det något intressant!


Haha Emma! Du är för rolig! :')


Pluggeliplugg plugg..


Inspiration by Emma


Horsebackridning ftw! Speciellt i skolkorridorerna ;)


Tvungen att visa upp våra fina arbeten i franskan!


Dem här pennorna ger minnen! Använde man  sexårs :)


Diviga bitchar i omklädningsrummet! :)


Fina Becka i sin snygga björnmössa! :)


Påväg hem från skolan med mitt fina sällskap.. Men fuck säger jag bara, det snöar.. SOMMAR, KOM NU!


Haha, roligaste bilden på länge :')


-Misslyckat försök att se normal ut


-Lyckat försök att se normal ut ;)


Nor och Agge, alltid sådana retstickor mot varandra.. :)


Sockersöta Ellinor! :)


24 eller 4, tolka skylten hur du vill. Men det var lite kul att se båda mina lyckonummer på en skylt!

Det där blev ganska många bilder tycker jag! I början så tappade datn internetuppkopplingen så jag fick sätta mig i trappan där det är mest mottagning! Allt för det här, men det är det värt!


Här sitter jag och bloggar, men det är ganska mysigt ändå.
 :D


Ha en asuum fredagskväll, det kommer jag ha!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0