Friday night kurragömma fight

Helååå nattugglor där ute! Mina kusiner åkte precis hem efter att ha varit här hela kvällen. Det var kul att träffa dem igen, det var ett tag sen. Eftersom alla är yngre än mig är väl jag deras sk. föreild, och Natalie som är den äldsta av de tre (11 år) så ser hon upp till mig i precis allt. "Vad vackert du sjunger Elina, vad vackert du ritar Elina." Men det är bara roligt :)

Jesper och Edwin lekte hela kvällen och jag tävlade med Natalie på ett spel på iPaden. Sedan körde även jag, Natalie och Jonatan kurragömma ;)

Haha, såklart så visste jag ju alla ställen. Det är ju mitt hus? :)


När jag kom upp var det värsta findukningen! Fast jag var tvungen att springa efter en till stol för vi var så många!


Edwin satt och tittade på Scooby Doo (han tyckte det var läskigt btw). Men det är helt sjukt. Exakt samma avsnitt går nu som när jag var 2 år!

Just nu sitter jag och övar piano, men ska strax gå och spela Minecraft :)

Kolla gärna in inlägget innan detta. Det är mkt bilder :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0