Fun in tha citeeeyyy

Hallå kära människor! I dag har jag varit inne i stan med klassen, vi var på judiska museet, dessutom hade vi en ganska hypad guide. Men det var ganska chill, eftersom vi hade två timmars lunch inne i stan innan vi skulle på museet. Jag och typ halva klassen drog till mcdonalds och åt. Onyttigt men gott!
Jag käkade chicken nuggets. Muuuums för nermalda broskbitar och överflödiga skelettdelar från kyckligen!

Det jag gillar med utflykter är att man är lite frigående och kan vara med vilka man vill! Så i dag har jag konstaterat: Hanna gör mycket miner på foton, Eka och jag har bättre humor än alla andra, Simon är en latmask, Tania har feber, David blir hypad av red bull och Agge kan stan utan och innan. :)

Ska strax slutföra min skiss till bildläxan, sedan läsa lite till HK provet :)

Nu först:

Bilder från i dag:

 
Tania :)


Haha, kul på tåget :)


Haha, bilden säger väl allt? Eka skrev det på sin mobil och visade mig. Vissa grejer kan man inte säga högt :P


HAHA. Jag hittar inte riktigt inne i stan, så vi fick lite hjälp att hitta en McDonalds. God bless iPhone apps.


Yummy


Ekiiiis! :)


Haha, Nor och jag. PROPPMÄTTA. Bortse från ful min


Nooris :)


Haha, Nor! Du är en mästerlig fotograf! :)


Ekaa :D


Hahaha! Mina fina och roliga människor :')


HAHAHA MARTIN! ROFLMAO


Skön bild :)


Elin hade ingen aning om att hon blev fotad.. Smygbild ftw :)


Och eka och Tania vill inte bli fotade! På tåget hem..


Hanna och Agge är fascinerade av Agges plånbok. Ungerfär som grottmänniskorna vid elden.

Haha, det var det för nu!

Läxtajm, även fast jag är helt slut och trött!

Hörrsssssssss


Kommentarer
Postat av: Elin

Elina din pannkaka!!!!!!!!

2011-03-11 @ 14:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0