God morgon :)

Hej hallå, god morgon. Eller god morgon och god morgon jag har varit vaken sedan 9 nu :P

Vi hade som sagt jättekul hemma hos eka i går, och vill ni veta lite av vad vi gjorde så får ni läsa inlägget innan. I dag så kommer som sagt Erica, Hanna och Nor hit för att titta på film. Jag skulle egentligen ha behövt städa hela huset när jag vaknade upp, men när jag steg upp så hade mamma redan städat allt innan hon gick till jobbet! Det var skönt och snällt, det enda jag behöver göra nu är att dammsuga golvet och städa mitt rum :D

Innan dem kommer 13.30, så ska jag duscha, gå ner och köpa läsk och lite olika bär-sorter. Vi ska baka kladdkaka  och se på Joy ride :D Kl. 5 kommer mommo och hämtar mig och då ska vi åka och se "The rite", eller Ritualen som den heter på svenska!

Ser framemot att kompisarna ska komma hit, och jag ska ringa och väcka Hanna kl 11.00 annars glömmer hon bort att hon ska komma ;) Hon beställde väckning i går...

Men som jag lovade kommer det upp lite bilder från i gårkväll:

Bilder från i gårkväll:


Mina grejer..............................................Hannas grejer


Haha, vi kollade på bidrag till OLW-tävlingen... Haha, riktigt roliga chips här :')


Ica reklamer ftw


*Erica kommer in med en sån här stor chipsskål*
Vi: Ska du äta allt det där själv?
Erica: Ni kan få SMAKA om ni vill.
:')


Men så klart hamnar hälften på mattan...


Kollade på Spiderwick :)


Gulliga Hanna :)


Erica är så väldigt seriös när hon är vid datorn :) (dålig kvalite på bilden för jag var tvungen att redigera den i paint)


Chokladkaka :P


Jag bad Hanna gå ner och hämta ett glas vatten. Ovetandes fick jag vatten med salt i. Smakade PISS


Hanna höll mig sällskap när jag väntade på bussen :D


Mogna som vi är, söker vi på detta på min iphone när vi väntar på bussen!


Och usch, kolla vad ett av resultaten blev... Fy!

Jag kom på att vi har ju Engelska läxa tills på Måndag, och jag hade glömt engelskaboken i skolan!!! Katastrof!!!!!

Men ängeln Emelie är så snäll att hon lägger upp orden på glosor.eu! Tack EMELIE, du räddade min dag! :)


Kommentarer
Postat av: Philippa

Jag hittar mina bilder på dom sidor jag länkat bland annat men jag kan säga mer i skolan, jag vet att vissa tar dom bilder jag hittar så jag nämner det inte offentligt... Höhö! Och för det andra! I WILL KILL U - you are going down girl! <3

2011-03-12 @ 15:08:19
URL: http://phows.blogg.se/
Postat av: ELLA SÅKLAAAAART

hahahaha mina grjer...................... hannas grejer xD <3

2011-03-13 @ 14:39:30
URL: http://ilus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0