God natt

Hellåååå kom hem från Eka för ca 40 minuter sedan, ska sova nu! Vi hade superkul :D

För att berätta lite: Vi kollade ica-reklamer på youtube (ica jerry är så skön), Hanna fick mig at dricka saltvatten, brottades med eka, fick hennes fötter i ansiktet, kollade på film, spillde chips på golvet, skypade helt hysteriskt och åt cupcakes.

Hanna satt med mig på busshållsplatsen i tio minuter sen när jag skulle hem :) Vi småpratade och skrattade ;D

I morgon kommer bilder upp, orkar inte nu. I morrn måste jag även upp tidigare för att städa, och Hanna har beställt väckning 11.00!


Här är ett litet smakprov på hur kvällen var ;)

Goood natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0