Good night

Nu ska jag bara skriva det här inlägget och sedan gå och lägga mig. Eller ja, jag ska lägga mig i sängen och läsa sidorna i HK boken för miljonte gången och SEDAN sova. Gud nu känner jag mig bombsäker. Pluggat hela eftermiddagen. Fan det här ska gå TOPPEN. Gud kan skita på sig annars. Hårt.

När jag kom hem från skolan gjorde jag bara min smoothie. Den här gången är receptet:

1 kiwi
1 dl verum hälsoyoghurt
1 dl björnbär, hallon, blåbär och jordgubbar
1 hel skuren banan

Sedan är det bara att mixa. Riktigt gott blev det!


Den här fina blandningen blev en vacker rosa välsmakande röra. Prova detta recept! GOTT.

Jag satt som sagt och sträckpluggade i dag igen, men nu sitter allt som en smäck! Jag fick lite stres/trötthetskris där runt 19.30, men jag bytte om och gick ner och tränade i 40 minuter. Då gick det toppen sedan och jag kunde koncentrera mig! Ont i armarna nu.....


Jag gick ner och skulle springa i 40 minuter, men varvade även med tyngder, hopprep och situpsstolen (?)
Vet inte vad den heter men det är en manick man gör situps på...

Inga dagens bilder i dag, dels för att det är så sent och för att min data går i hastigheten 0,1 km/h.

Uppdatering i morgon.

gOOOOOD niiiGht


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0